Сторінки
- home
- publ
- test
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (висновок)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (вступ)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (головна)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (джерела)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (завдання)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (критерії)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (процес)
- Блог-квест “Створення навчальних відео” (ролі)
- Карта сайту “Шпаргалка інформатика”
- Контакти
Записи по категоріям
- Категорія: Відеоуроки
- Категорія: Відеоуроки "Знайомство з базами даних"
- 1. Термін база даних та що він означає
- 2. Як організоване зберігання інформації у базах даних
- 3. Розробляємо модель реляційної бази даних
- 4. Створюємо реляційну базу даних у Access (створення таблиць та схеми даних)
- 5. Проектуємо структуру інтерфейсу користувача для роботи з базою даних. Створення однотабличної форми у Access
- 6. Створення форми з декількома пов’язаними таблицями у Access
- 7. Створення простого звіту по одній таблиці у Access
- 8. Створення форми з трьома пов’язаними таблицями у Access
- 9. Створення звіту по декільком таблицям у Access. Групування
- 10. Поняття та можливості запиту у Access
- 11. Можливості запиту у Access. Запит до запиту
- 12. Перехресний запит у Access
- 13. Поняття імпорту та експорту даних у СКБД Access
- 14. Кнопки керування в СУБД Access. Деякі налаштування форми. Оформлення готового застосунку
- Категорія: Відеоуроки «Scratch 3. Алгоритми для всіх»
- 1. Знайомство зі Scratch 3. Встановлення Скретч та огляд системи
- 2. Система координат у Скретч. Групи команд переміщення спрайтів у Scratch 3. Поняття лінійних алгоритмічних процесів у Скретч
- 3. Група команд «Зовнішній вигляд» у Scratch 3
- 4. Робота з вбудованим графічним редактором у Scratch 3
- 5. Група «Події» у Scratch та поняття паралельних процесів
- 6. Група команд «Звук» та розширення музика Scratch 3. Граємо на нервах у рідних та оточуючих
- 7. Малювання у Scratch 3. Підключення доповнення «Перо» та робота з ним
- 8. Блоки відправки повідомлень для взаємодії спрайтів у Scratch 3. Проект «Пішоходний перехід»
- 9. Поняття циклу. Безкінечний цикл та цикл з лічильником у Scratch 3. Малюємо геометричні фігури
- 10. Логічні умови у Scratch 3. Сенсори у Скретч. Цикл з умовою
- 11. Група блоків «Сенсори» у Scratch 3. Проект «Жучок біжить по лінії»
- Категорія: Відеоуроки «Знайомство з 3-D графікою на базі редактора Blender»
- 1. Види комп’ютерної графіки. Тривимірна графіка. Програми для роботи з тривимірною графікою. Встановлення Blender
- 2. Принципи тривимірної навігації у Blender. Структура меню та параметрів сцени
- 3. Додавання тривимірних примітивів. Прості операції з об’єктами (переміщення, масштабування, обертання)
- 4. Режим сцени та редактора об’єкту. Вершини, ребра, грані 3-D об’єкту. Редагування об’єкту
- 5. Екструдування форми об’єкта. Робота з ножем. Створюємо модель стола
- 6. Матеріал, колір та графічні текстури
- 7. Анімація у 3-D Blender. Шкала часу. Переміщення по ключових кадрах
- 8. Камера та освітлення сцени у 3-D Blender
- 9. Рендеринг тривимірної сцени у 3-D Blender. Налаштування режимів побудови результуючих даних
- 10. Текстові об’єкти та їх редагування у Blender 3-D
- 11. Анімація у 3-D Blender. Рух по маршруту (кривій)
- 12. Анімація у 3-D Blender. Моделювання фізичних процесів руху та взаємодії об’єктів
- 13. Створення та анімація моделі ланцюга у Blender 3-D
- 14. Модифікатори об’єктів у Blender 3-D. Створення стіни з ящиків та моделювання її розбиття
- 15. Анімація тканини у Blender 3-D
- 16. Створення анімованого прапора у Blender 3-D. Поняття фізичних полів. Вітер
- 17. Проста робота з камерою у Blender 3-D: позиціонування, стеження за об’єктом, рух камери
- Категорія: Відеоуроки «Растрова графіка. Знайомство з графічним редактором Adobe Photoshop»
- 1. Що таке растрова графіка. Характеристики зображення та засобів його відтворення
- 0.1. Чим замінити Adobe Photoshop
- 2. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Оглядове знайомство з Adobe Photoshop
- 3. Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами у Adobe Photoshop
- 4. Панель інструментів Adobe Photoshop. Пересування, виділення, кадрування
- 5. Панель інструментів Adobe Photoshop. Кісті, штампи
- 6. Панель інструментів Adobe Photoshop. Ластик, заливка
- 7. Панель інструментів Adobe Photoshop. Розмиття, освітлення та затемнення
- 8. Панель інструментів Adobe Photoshop. Векторні інструменти: перо, текст, векторні примітиви
- 9. Панель інструментів Adobe Photoshop. Інструменти керування виглядом та кольором
- 10. Головне меню Adobe Photoshop. Файл
- 11. Головне меню Adobe Photoshop. Редагування
- 12. Головне меню Adobe Photoshop. Зображення. Підменю «Режим» та «Корекція»
- 13. Головне меню Adobe Photoshop. Зображення. Продовження
- 14. Головне меню Adobe Photoshop. Шар
- 15. Головне меню Adobe Photoshop. Виділення
- 16. Головне меню Adobe Photoshop. Фільтр
- 17. Головне меню Adobe Photoshop. Перегляд. Вікно. Довідка
- 18. Створення колажів. Прийоми колажування у Adobe Photoshop на прикладі створення листівки до Великодня
- 19. Анімація в растровому графічному редакторі Adobe Photoshop
- 20. Тонова корекція зображень у Adobe Photoshop
- 21. Створення оригінального 3-D колажу у Adobe Photoshop
- 22. Робота з кольором у Adobe Photoshop. Розфарбовування чорно-білих фото
- 23. Робота з текстом у Adobe Photoshop. Створення оригінальних написів
- 24. Ретуш та реставрація зображень у Adobe Photoshop
- Категорія: Відеоуроки «Розробка веб-сайту»
- 1. Що необхідно для запуску веб-сайту. Домен. Хостинг сайту
- 2. Види сайтів та інструментальні засоби для веб-розробки
- 3. Система керування контентом. ПЗ веб-серверу та база даних. Взаємодія клієнт-сервер. Встановлення локального серверу на ПК
- 4. Встановлення системи WordPress на власному локальному сервері
- 5. Система керування вмістом WordPress. Прикладний програмний інтерфейс. Огляд базового функціоналу
- 6. Первинне налаштування параметрів роботи WordPress. Розширення функціональних можливостей за допомогою плагінів. Встановлення плагіну стандартного редактора
- 7. Додавання матеріалів різного типу на сайт WordPress
- 8. Інформаційна структура сайту. Категорії, сторінки, галереї сайту на WordPress
- 9. Дизайн структури сайту та просторовий дизайн веб-сторінок
- 10. Принципи графічного дизайну сайтів. Вибір та встановлення адаптивної теми WordPress
- 11. Навігація по веб-сайту. Створення на налаштування меню сайту
- 12. Поняття та використання віджетів. Розширення функціоналу сайту за допомогою віджетів
- 13. Розширення можливостей системи WordPress за допомогою плагінів. Декілька прикладів корисних плагінів
- 14. Декілька прикладів корисних плагінів WordPress. Друга серія
- 15. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа або коротко про HTML
- 16. Планування веб-сайту та етапи роботи над ним. Цільова аудиторія
- 17. Приклади декількох джерел трафіку. Поняття оптимізації та стратегії просування веб-сайтів
- 18. Поняття та технології внутрішньої оптимізації веб-сайту
- 19. Пошукова оптимізація контенту. Вимоги до контента у аспекті просування веб-сайтів
- 20. Стильове оформлення сторінок. Поняття про каскадні таблиці стилів CSS.
- 21. Файлова структура сайту на WordPress
- Категорія: Відеоуроки по мові програмування Python
- 0.1. В якому середовищі писати програми на Python. Встановлення Python на комп’ютер
- 0.2. Яка версія Python працює на Windows 7 або XP
- 1. Знайомство з мовою програмування Python. Основні поняття, що таке змінна, математичні оператори
- 2. Типи даних у Python. Рядкові вирази, цілі та дійсні числа. Деякі функції конвертації типів даних
- 3. Булевий тип даних. Логічні вирази та принципи їх побудови у мові програмування Python
- 4. Оператор розгалуження. Конструкція If, elif, else у мові Python
- 5. Цикл з передумовою while у Python
- 6. Розгалуження та цикл в одній тарілці. Пишемо програму на Python з if та while
- 7. Поняття масиву. Тип даних list або список у Python
- 8. Оператор циклу з лічильником for у Python
- 9. Двомірні та багатомірні масиви (списки) у Python. Вивід двомірного масиву на екран
- 10. Пошук мінімального, максимального значення масиву. Розрахунок суми та середнього значення елементів списку у Python
- 11. Сортування масиву (списку) у Python бульбашковим алгоритмом
- 12. Додавання елементів масиву у Python. Cтворення одно та двомірної структури (таблиці) для заповнення даними
- 13. Обробка помилкових ситуацій (виключень) у Python. Оператор try
- 14. Функції та модулі у Python
- 15. Функції та логічні методи для роботи з рядковим типом даних у Python. Зрізи рядків у Python
- 16. Методи для роботи з рядковим типом даних у Python. Продовження
- 17. Цикл у циклі на прикладі вирішення оптимізаційної задачі методом перебору на Python
- 18. Чисельний метод знаходження площі фігури за допомогою циклу з передумовою на Python. Розрахунок площі кола без формули
- 19. Визначення кольору клітинки шахової дошки по її координатам на Python. Застосування рядкових функцій і методів
- 20. Методи роботи зі списками на Python
- 21. Знаходження суми ряду чисел на Python. Приклад рішення
- 22. Закріплюємо на практиці роботу з рядковим типом даних за списком у Python
- 23. Як у Python прочитати з текстового файлу та писати в файл з прикладами
- Категорія: Як створювати відеоуроки
- 1. Які програмні та апаратні засоби нам знадобляться для запису та публікації відеоуроків
- 2. Використання мобільного телефону у якості веб камери та мікрофона через програму Iriun Webcam
- 3. Налаштування OBS Studio для запису відеоуроків. Частина 1. Інтерфейс, загальні налаштування
- 4. Налаштування OBS Studio для запису. Частина 2. Налаштування сцен та джерел відео, камери.
- 5. Редагування відео у редакторі Shotcut
- Категорія: Відеоуроки "Знайомство з базами даних"
- Категорія: Дизайн
- Категорія: Веб-дизайн
- WordPress за годину з хвостиком
- Реєстрація хостінгу, домену, встановлення Вордпресс
- Категорія: Робимо сайт на WordPress безкоштовно (власний хостинг и домен)
- Категорія: Факультатив WOW Teachers
- Категорія: Довідкова інформація
- Категорія: Загальна інформація про проект
- Факультатив WOW TEACHERS – постскриптум
- Навіщо проходити безкоштовний курс зі створення веб-сайтів
- Чого ми навчимося або орієнтовна програма факультативного курсу для старшокласників WOW Teachers
- Що треба зробити для вступу в навчальну групу
- Як заповнювати анкету школяра-учасника проекту WOW Teachers
- Як буде проходити навчання по проекту WOW Teachers
- Що треба для успішного завершення курсу з сучасних технологій розробки сайтів
- Яких результатів ви досягнете після опанування матеріалу факультативу по проекту WOW Teachers
- Категорія: Заняття
- Заняття 17. На фінішній прямій. Завершення та захист фінальних проектів
- Заняття 16. Де брати відвідувачів сайту (клієнтів). Поняття про канали трафіку та пошукову оптимізацію
- Заняття 15. Робота з даними користувача. Локальне сховище. Сучасні технології веб-розробки. Обговорення питань по проектам
- Заняття 14. Поняття API, ajax. Отримання даних з серверу. Обробка подій
- Заняття 13. Прийоми роботи в Javascript (на основі частини відеокурсу). Повторення пройденого матеріалу: підготовка до заключного тестування
- Заняття 12. Масиви та об’єкти в Javascript. Поняття про JSON
- Заняття 11. Поняття про Javascript. Огляд синтаксису на прикладах. Робота з DOM
- Заняття 10. Структура файлів WordPress. Налаштування теми під себе через стилі css. Підключення плагінів на прикладі контактної форми. Поняття про Javascript
- Заняття 9. Оглядове знайомство з WordPress. Функції панелі керування, підключення теми (як варіант на базі компонентів Bootstrap)
- Заняття 8. Продовження знайомства з Bootstrap. Використання готових шаблонів. Проблема створення багатосторінкових сайтів на «чистому» HTML. Поняття CMS
- Заняття 7. Адаптивний дизайн. Bootstrap як основа для побудови адаптивного сайту. Розробка сучасного лендінгу на елементах Bootstrap
- Заняття 6. Продовження блоків та позиціювання. Flexbox. Поняття адаптивного дизайну. Twitter bootstrap – знайомство
- Заняття 5. Блоки в HTML. Модель ящику (Box model). Основи позіціювання, float
- Заняття 4. Продовження селекторів, посилання. Хостінг
- Заняття 3: Заглиблення в css
- ЗАНЯТТЯ 2: Більше теорії про HTML. Знайомство зі стилями
- Тема 1. Знайомство з WEB та розробкою сайтів
- Категорія: Графіка
- Категорія: Веб-дизайн
- Категорія: Корисні інструменти
- Категорія: Підручники та посібники
- Категорія: Програмування
- Категорія: Тести та опитування
- Перше домашнє завдання з інформатики у новому навчальному році
- Про підготовку до проведення реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання 2020 року
- Завдання до адміністративної контрольної роботи 11 клас
- Завдання до адміністративної контрольної роботи 9 клас
- Тест до адміністративної контрольної роботи 11 клас
- Категорія: Цикли відеоуроків з інформатики
- Відеоуроки «Scratch 3. Алгоритми для всіх»
- Відеоуроки «Знайомство з графічним редактором Adobe Photoshop»
- Відеоуроки по мові програмування Python
- Відеоуроки “Розробка веб-сайта”
- Відеоуроки «Знайомство з 3-D графікою у Blender»
- Відеоуроки «Знайомство з базами даних»
- Відеоуроки «Як створювати відеоуроки для Ютубу»