Заняття 16. Де брати відвідувачів сайту (клієнтів). Поняття про канали трафіку та пошукову оптимізацію

Основні джерела відвідувачів сайту (трафіку):

  • Контекстна і банерна реклама;
  • Соціальні мережі;
  • Посилання та оголошення на інших сайтах;
  • Пошукові системи.

 

Просування сайту в пошукових системах або SEO

SEO – абревіатура англомовної фрази «search engines optimization».

Роботи по розкрутці веб-проекту в пошукових системах діляться на дві групи:

  • Внутрішня оптимізація;
  • Зовнішня оптимізація.

 

Внутрішня оптимізація сайту

  • Створення семантичного ядра з ключами, що відображають інтереси цільової аудиторії.
  • Розробка логічної структури представлення інформації з перелінковкою пов’язаних матеріалів і категорій.
  • Написання грамотного, унікального, цікавого та корисного структурованого контенту з використанням ключових слів і заповненням мета тегів.
  • Розробка якісного, адаптивного, дизайну зі зручною структурою і юзабіліті для комфортної взаємодії з функціоналом сайту.
  • Вибір стабільного хостингу з швидким відгуком.
  • Налаштування файлу robots.txt під пошукові системи.
  • Перевірка і оптимізація програмного коду, який повинен забезпечувати швидке завантаження сторінок сайту.

 

Зовнішня оптимізація

Під зовнішньою оптимізацією розуміють отримання на проект посилань з інших ресурсів мережі або згадувань на них:

  • Сайти;
  • Соцмережі;
  • Видеоканали.

 

Домашнє завдання

Підготовка до захисту проекту.

Вам может бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Завантаження Captcha...